S1, E2: Luther must out maneuver a trained sniper on a mission to kill police officers. But as the body count rises, he has to uncover the killer's true motives. Meanwhile, Alice has been investigating Luther and to his horror, seems to know what happened to Madsen during his arrest. She baits him further by asking what Zoe would think if she knew the truth.