The Golden Boy: Oscar De La Hoya Episode 2
S1, E2: The growth of Oscar De La Hoya's boxing empire, as well as his foray into entertainment with the launch of an album of Latin pop music; his self-destructive behaviour continues to damage his public image and throw his personal life into disarray.