The Reunion Episode 2
S1, E2: Thomas and Max visit Francis to tell him the police have found Clement's body. Francis says he has engaged a Russian gang to recover the evidence. Meanwhile, Manon finds 100,000 francs in an old gym locker. Thomas pretends incredulity.