S4, E2: Has Belle taken on more than she can chew? As the reality of being a Madam at the agency, a girlfriend to live-in boyfriend Ben, a chaperone to Stephanie’s daughter Poppy and a high-class escort hits home, Belle struggles. And, when she meets Ben’s mother, there’s an even bigger shock in store ...