Father, I'll Take Care of You Episode 3
S1, E3: Jung Ae finds out about Sung Hoon's situation and hops mad, while Hyung Sub feels bad about Sung Hoon who isn't brash enough to be selfish. Sung Sik and Hee Joo that came along with Sung Hoon dreams about inheriting the townhouse by being good to Sung Sik's folks. Meanwhile, Hyun Woo finds Jung Eun sleeping in his construction site.