S1, E3: Yeon-Joo's jealousy grows as she learns from a coworker that Saet-Byul, the part timer Dae-Hyun hired, is good looking. Angry with rude customers, Saet-Byul gets into a fight with them and is seen by Dal-Shik, Dae-Hyun's best friend.