S1, E3: The girl who Eva is convinced is her daughter has disappeared from the hospital, and with the lack of leads Eva hooks up with the local police force in the hunt for the man thought to be behind both kidnappings and murders in Silverhöjd. Could it be the man in the pickup van that Eva saw both in the woods and on the ferry? At the Thörnblad farmstead Eva makes a shocking discovery...