復讐の女神 Episode 3
S1, E3: In a flashback while Ms. Ma is being interrogated by Tae-gyu and Prosecutor Yang, she claims that she did not kill her daughter; she claims that a long-haired woman in a white hanbok has told her that she saw the killer.