S1, E3: It turns out journalist Jean Louis was working on a book about Loukauskis and his criminal business and interviewed the murdered prostitutes. They testified against Loukauskis - perhaps the reason why they were killed... All of his material is stored on a password protected web server, but Jean Louis himself is not cooperating with the police. And strangely, information about the old case six years ago got "lost" in the Belgian police department...