S1, E3: Richard is a recovering heroin addict who spends every day struggling to stay clean. Only one thing spurs him on, and that's the possibility of re-establishing contact with his teenage daughter. Faced with the prospect of never seeing her again, Richard is torn between returning to the world of addiction or salvaging the only relationship that matters to him.