S1, E3: The investigation into the murder of Courtney Valentine-Brown concludes. With one suspect outstanding, one on bail and one in custody, can the team of detectives and specialists secure enough evidence to charge them with murder? This episode also follows the investigation into the killing of June Knight, an elderly lady with dementia whose son is arrested on suspicion of her murder.