S2, E3: Sparks fly when Kieren spends time alone with Simon. He can't help but follow his heart, despite the risk of hurting Amy. Meanwhile, PDS Sufferer Freddie Preston struggles with the notion of "till death do us part" when he tries to win back his ex-wife Haley.