Ivan Milat: Buried Secrets Episode 3
S1, E3: Forensic anthropologist and criminologist Dr Xanthé Mallett and criminal psychologist Tim Watson-Munro go to the scene of Milat's known killing fields - the Belanglo State forest, to study his MO.