S2, E3: As Luther's affection for Jenny grows so does his determination to protect her and help her back on her feet. Baba, however, is determined to keep Luther on a tight leash. To add to Luther's difficulties, he is called in to investigate a man whose brutal and escalating murders seem to have no motive, leaving Jenny alone and vulnerable.