Suji & Uri Episode 3
S1, E3: U Ri spends his day dealing with the persistent requests of Su Ji's patients and their caretakers; Su Ji grapples with memories from her childhood; Jin Tae's birthday is marked by Ma Ri's indifference, dampening the festivities.