S6, E3: Jeremy Clarkson makes a splash opening a local swimming pool, Richard Hammond tests Aston Martin's DB9 Volante, and James May goes back to the 70s with the Maserati Bora. Germany and Russia give us their take on a classic British sports car, and Time Lord Christopher Eccleston swaps the Tardis for the Suzuki Liana.