High-End Crush Episode 3
S1, E3: Yiryung is moved by Sehoon coming to save her, so she decides to work with him. Sehoon gives her a house, but soon realizes that he has feelings for her. Meanwhile, Sehoon's rival Jang tries to scout Yiryung.