S1, E4: Kyu Han lies and tells everyone that he's dating Se Kyung to cover for her and to get himself out of a sticky situation. Se Kyung is the one who kissed Kyu Han first, so why is she still giving him the cold shoulder? Later, Kyu Han decides to work with Se Kyung at her mother's bar.