Let Me Introduce Her Episode 4
S1, E4: That night at the recovery room, the woman wakes up from her sleep to find a masked man; she chases after him, but ends up finding cash in the bag that the man dropped; Chief Kim runs into a student who recognizes the woman he has been looking for.