S19, E4: In this episode Jeremy Clarkson subjects the new Kia Cee’d to a thorough road test involving eels, curry, a rock legend, an American cop, and a rather unusual game of rugby involving James May. Meanwhile, Richard Hammond is in Mexico for a nervous road test of the Mastretta sports car, a trio of hot hatchbacks tear it up on the test track and Formula One racing driver Lewis Hamilton takes his turn as the star in the Reasonably Priced Car.