The Breslau Murders Episode 4
S1, E4: More people are dying, Podolsky is in hiding, and a desperate Holtz is losing control. A mysterious letter, confrontations, and blurring lines between loyalty and truth. The Burner strikes once more - but not everything is as it seems.