Good Luck! Episode 4
S1, E4: Hye-sook's daughter, Mi-jin, finds out about the security deposit increase and wants to ask her husband, Gwang-sik, if he can take out a loan through his new job; after a night out, a drunk Mu-chul calls Dae-sik to ask for a ride home.