S1, E4: Although welcomed enthusiastically into Jerusalem, not everyone is pleased by Jesus' presence. After celebrating the Last Supper, Judas betrays Jesus, who is taken for trial to Pontius Pilate. Following Pontius Pilate's decision Jesus is condemned to death.