Disturbing Disappearances Episode 4
S1, E4: Lisa Ferrer, an ambitious young exec at a pharmaceutical company, has gone missing after experiencing complicated workplace conflict and mental health problems. Newly appointed judge Leo Etchegarray joins the police team for the search.