I Miss You Episode 4
S1, E4: Jung-woo feels guilty for running away without Soo-yeon. He tells Detective Kim about what happened, and Detective Kim ensures him that Soo-yeon will be found. Meanwhile, Soo-yeon's clothes are discovered at the crime scene.