S1, E4: Eun Soo calls Tae Won in the middle of his date with Chae Rin to talk about Seul Ki; Chae Rin is angry at Eun Soo who keeps getting in the way; Kwang Mo tells how he really feels about what happened while drinking with Hyun Soo.