S1, E4: Paul struggles to communicate with Karine's family, dinner with Jesse's parents takes an unexpected turn for Darcey, and Cortney leaves for Spain hoping she isn't being catfished. Elsewhere, Patrick tells his family about travelling to Paris to meet Myriam.