S1, E4: Following the clues he finds in Ana's bag, Elias discovers that she went to visit his father-in-law, Hector Castro, in prison. He goes to visit Hector, who promises to give him information about Ana if he brings Pol to see him. Elias knows that if he's going to convince his son to go to the prison, he's going to have be honest with him. Meanwhile, Eva renounces her principles and with the help of Silvia, plants a hidden camera in Elias' hotel room. At the Saura family's house, Ramon goes mad when he finds out that there was something going on between Marc and Ana and kicks Silvia out of the house. Desperate, Silvia turns to the one person who's never let her down; her sister Alicia. Giralt questions Charry, Ana's roommate, and reaches the conclusion that she's hiding something. Charry then has a secret meeting with Alicia and tells her the police are on her back. Alicia asks her to tell them that the baby Ana was expecting was Marc's.