Love With a Case Episode 4
S1, E4: After a series of attacks on the public, the mysterious World Hero Association declares it will continue to punish anyone who breaks society's rules. Suzunosuke reluctantly lets go of his suspicion that his neighbour Morizono is a serial killer.