S1, E4: River’s state of mind reaches crisis point as the team launch a manhunt to find Haider, the man who owned the car used in her murder. Was Stevie really as lonely as River thought? As he tries to survive the torment of Haider’s uncontrollable manifest, a concerned Rosa encourages River to pay her back for the positive psychiatric report by attending a group of like minded troubled souls, with mixed results.