Tell Me What You Saw Episode 4
S1, E4: Hyun-jae and another profiler Jun-seok are on the murder list of the serial killer. As Soo-young and Hyun-jae expected, the serial killer sends a message in public that he's still alive by strangling Jun-seok on air.