Top Gear Episode 4
S27, E4: Paddy and Freddie head to Borneo for a jungle adventure with the Gurkhas in a pair of very rare, very cheap old cars. Chris Harris tries out the world's most luxurious SUV, the Rolls-Royce Cullinan, while Bob Mortimer is the studio guest.