S1, E4: The police investigate the crime scene they have found at Nanna's school and suspect her classmates Oliver and Jeppe of wrong-doing. Sarah Lund's fiance shows up in Copenhagen, and she promises to leave for Sweden without delay. Meanwhile, Hartmann learns that a trusted employee has sent a suspicious email.