Oshinoko EPISODE 5
S1, E5: The TV adaptation of Tokyo Blade comes to a halt when author Abiko Samejima wants to rewrite the script. Aqua, suffering from PTSD, struggles with an emotional acting demand. B-Komachi performs at the Japan Idol Fest.