Alan Titchmarsh's Gardening Club Episode 5
S1, E5: Camilla Bassett-Smith learns how to create a Mediterranean-inspired garden at home, Tayshan Hayden-Smith meets a Liverpool teen who turned a fly-tipped wasteland into a thriving community garden, and David Domoney reveals how we can all grow rhubarb in our gardens.