S1, E5: Out of many candidates, Young is chosen as the Chief of Bureau Five, but he remains wary of Dong Ju's intentions; as Dong Ju and Hye Young look into Gold Cash, they uncover a pattern of assault cases with its debtors; Young confronts Dong Ju.