S1, E5: Nathan's increasing obsession with the spirits haunting Shepzoy is taking its toll on Charlotte and the farm. It's All Hallows Eve, and when one of the railway engineers is left so terrified by a haunting vision that the railway suspends all work, Nathan is convinced he must find a way to banish the spirits from Shepzoy.