High Society Episode 5
S1, E5: Yoon Ha decides to move out of the house after Kyung Joon's death; Joon Gi tries his best to win Yoon Ha's heart; after Ji Yi expresses her feelings to Chang Soo, he takes the lead and takes her out on an amazing date, enjoying their time together.