S3, E5: Martha has to put her personal feelings aside when she is asked to defend a close friend from her past. Is she strong enough to ask him the tough questions in order to do her job properly? The evidence against him in the case of a gangland execution is overwhelming. Fingerprints and CCTV put Martha’s friend firmly at the scene of the crime, but is it all too convenient? With Clive at her side and CW prosecuting the stakes are high for everyone. How close were Martha and Sean when they were young and what are their feelings for each other now?