Night After Night Episode 5
S1, E5: Cho Hee and Bum Sang go undercover to a charity auction party in order to retrieve the \"Book of Bihaedang.\" However, things don't go as planned as Kim Sang and his gang appear to ruin their operation. After Bum Sang bluffs his way out of a tricky situation, Cho Hee begins to see him differently.