S3, E5: When five members of the West Coast Mafia are shot down in a barber's shop, Monk is offered reinstatement on the police force if he can bring down the whole gang. However, Mob godfather Salvatore Lucarelli and his nephew 'Fat Tony' also pressure him to crack the case.