Father, I'll Take Care of You Episode 5
S1, E5: Hyun Woo and Jung Eun's ill-faith begins, and while Dong Hui's happy to see Sung Jun as her in-law, he seems distant. After hearing about the penguins, Jung Ae feels resentful toward Hye Ju for not stopping Sung Hoon, who feels disappointed by his family for not believing in him. Meanwhile, Sung Jun offers Dong Hui a trade-off.