S1, E5: Josefine's condition is just getting worse by the moment and Eva is faced their life's hardest choice, she must choose between her daughter and another girl. How far is Eva willing to go to save the life of the one she loves the most? Meanwhile, Ylva gets an unexpected visitor and Tom is doing his level best to find Esmeralda before she ends up in danger.