S1, E5: After betraying Tae Ha, Han Seom watches over the royal grandson; though Cheol Ung rejects Lee Gyeong Sik's orders to become an assassin, he is weakened after seeing his mother's tears; Tae Ha and Hye Won gradually become close while moving together.