S1, E5: When the UK's largest oil company gets wind of where the paper's investigation is heading, Cameron finds himself under pressure from his board and makes a startling decision. Sensing that his team is close to snaring their prey, Cal invites Stephen to listen in to an interview with Dominic Foy, hoping that, with a few well-aimed questions, the increasingly paranoid Foy will crack.