S1, E5: Patrick leaves for Paris, while Myriam frets over a secret she has been keeping from him. Elsewhere, Paul and Karine's happiness is interrupted by distrust, Sean faces tough questions from Abby's parents and Larry worries his Filipino girlfriend may not be faithful.