The Bay Episode 5
S1, E5: A confession to Lisa shines a possible new light on Dylan's killer. Abbie has a terrifying experience with some local junkies, and Rob's escalating actions begin to impact on his family. Med starts to suspect Lisa is hiding something from him and begins to investigate by himself.