Heard It Through the Grapevine Episode 5
S1, E5: Jung-ho and Yeon-hee are so upset by their son's sudden change in attitude that they are hiding their tears; no one can mess with the power and honor of their home; Jung-ho holds back his tears while declaring he supports their pure love.