S2, E6: Georgiana and the Parkers learn the true reason as to why Sidney was in Antigua. Alison prepares to go back home disappointed in her search for a husband. Edward and Clara's schemes against Esther and Lady Denham come to a head. And Charlotte learns more about the Colbourne family.