S1, E6: Despite Holly's confession that she killed her brother, the team are convinced there's more to the story than she's telling them. Keen to get to the truth, Manning and Med question Holly about the mysterious other person present when Dylan died. Lisa struggles to accept her suspension from the force after the reveal of her secret, but with everything at stake, will she still be able to bring Dylan's killer to justice from the sidelines?